The King of Pop?

Ok, det är jättetragiskt att han är död. Lika tragiskt som när en 50-årig förälder inte får se sina barn ta studenten, skaffa barn osv.
Eller vem fan bryr sig egentligen? Han är enligt mig inte alls så jävla kunglig som folk vill tro.
 En Entertainer? Visst, han har blivit pryglad till att underhålla hela sitt liv. Tills det gick åt fan för honom. Ungefär samtidigt som han började vitna.
Jag hyser ingensomhelst sympati för dennes fans.
Jag tror snarare att MJs "fans" är förkrossade för att ha något att vara förkrossade över. Eller vad tror ni?

Och hela bullshitgrejen att han har haft sånt enormt inflytande över musiker bla bla bla, över vem fan då egentligen?
Justin Timberlake?. Som förövrigt gjort betydligt bättre musik på betydligt kortare tid.
Det finns inget unikt med Michael Jackson, han är en vit neger som dansade runt på scen. Sångröst? Vardå? En gnällig röst som skär i öronen.

För att sammanfatta detta snabbt för jag vill göra pannkakor istället.

MJ var inte unik.

Och slutligen, detta är inget påhopp.
Eller jo, det är det. Ett påhopp på alla Vita negrer och pedofiler, bögar som inte kommit ur garderoben, folk som tror fred är lösningen och dem som påstår att dem varit down since day one.






Jag vill tillägna detta inlägget till alla som älskat MJ sedan ni såg på löpet att han dött.
Må Gud förbarma sig över er. Arma satar.

Jag vill tacka alla som inspirerar mig att skriva detta, utan er så hade jag antagligen bara gort mina pannkakor nu.

Kommentarer
Postat av: c

jag älskar att hata dig

2009-07-02 @ 22:41:00
Postat av: Razph

Det roliga med Justin är det att han fick spela in de låtar som Wacko-Jacko ratat till sin comeback.

2009-07-14 @ 06:38:27
URL: http://razphutin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0