Blott 4 dagar.

Sitter här i min halvtomma lägenhet. Nej jag har inte haft inbrott, jag håller ju på att packa ner alla min skit i lådor.
Soffa och bord är ivägkört och nu finns det endast min tv och Ps3, samt ett köksbord och massa lådor i lägenheten.
Ska bli otroligt skönt att flytta in till den vackra staden.
Att kunna gå på fotboll, eller att bara kolla på en match på krogen utan att behöva trassla med bussar och sånt. Hell, jag behöver inte ens nyttja spårvagn. Så centralt som vi ska bo kan jag för all del vara rullstolsbunden och ändå ta mig till min tänkta destination utan större bekymmer.

Högst human hyra oxå, 2600kr per person, och då är allt inräknat utan bredband.
Jag kan nästan se NK julskyltning från fönstret! Fast den är som tur är inte ännu.
När julen kommer så blir Christoffer stressad och nervös. Det enda jag vill under julen är att vara ifred.
Fy fan vad jag avskyr julen, det enda positiva är att maten är relativt god. Eller är den verkligen det?
Svettiga korvar, brända köttbullar och grönkål som luktar vider.
Om inget oväntat inträffar, som att jag bir bjuden på en solresa över jul så kommer jag med största sannolikhet stänga av mobilen och sitta i lägenheten och mysa för mig själv.

Varför ha mobilen avstängd? Jo för att folk som gillar julen älskar att skicka opersonliga SMS hälsningar till alla i telefonboken, och jag har faktiskt aldrig svarat. Så dont bother...

Borde verkligen försöka sova, och det skulle jag vilja men jag har tvätt i värmerummet och om jag tar in tvätt i lägenheten så börja Solveig busa med den. Solveig är den sista av kattungarna, henne ska vi lämna på torsdag. Sedan bär det av mot stan klockan 05 på Lördag morgon. Om ni har vägarna förbi så ring och bli bjudna på kaffe!

Det ligger väldigt nära gamla Dolores, eller MH för er som var lite sena med bra musik. Det är väl bara Janne som har en aning om vart det ligger/låg?

Nu kommer en låt, jag har ingen direkt lämplig för tillfället så jag får gå på känsla.

Känns som att det kommer bli lite mer tätt med blogginlägg framöver, kommer kanske döpa om bloggen till "betraktelser från taket"
Låter det bra?





Elliott Smith - Wouldn´t mama be proud.

Lycklig musik? Usch nej.

Kommentarer
Postat av: J

Klart jag vet! Finfina läget får du där.

Fast jag är aldrig sen med bra musik.

2009-07-21 @ 09:10:08
URL: http://razphutin.blogg.se/
Postat av: ELIN

Det är inte bara Janne som vet... :P Saknar MH Tack för de söta tipsen i min blogg, jag tar dem till mitt hjärta ;)

2009-07-21 @ 11:56:54
URL: http://missdoe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0