Tack Gode Gud.

Tack för att jag mår bra. Tack för att du står vid min sida när jag känner mig liten. Tack för att du lyssnar när jag ligger ensam i sängen på kvällen och känner att jag behöver prata.
Tack för att du tar hand om min Farfar, att du ser till att Gustav har Tulo i skjortfickan.
Tack för att du gett mig möjligheten att få ha två underbara katter. Tack för allt!
Men du, tack för att du lyckats få Social Distortion till Göteborg. För det är väl tack vare dig?
De har ju inte spelat i Sverige på 10 år.

Jag kommer ihåg när jag hörde Social Distortion för första gången. Jag spelade något Bmx spel på mitt Playstation och blev helt hänförd. Vad är detta? Efter en lång tids sökande hittade jag Skivan.
White light, white heat, white trash. Det är utan tvekan den bästa skivan i min otroligt blandade skivsamling.
Köpte den tillsammans med System of a downs Toxicity skiva. Det måste varit 1996, altså 13 jävla år sedan.
Den har alltid haft sin plats i mitt hjärta men det senaste året har den blivit mer och mer spelad. Nu har mina bönder blivit hörda och 25juni kommer jag stå längst fram och gråta. Ja, jag gråter när jag längtat!
Jag är en känslig grabb.

Tack igen.



Social Distortion - Untitled.

Kommentarer
Postat av: Carina sv.

Hehe, näe det är sant! Inte riktigt min butik heller! :p

2009-02-26 @ 16:34:57
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0