Vinterlig kvällsromantisering av en kall öl.

Fy fan vad pretentiöst det där blev.
Men det är så nu. Fanns ett par öl kvar i kylen och jag kände att det kunde passa fint såhär på kvällen. Och så fick jag lust att skriva lite.
Snart jul... Hela stan har invaderats av stressade själar. Alla måste panikshoppa för sina sista slantar. Julklappshysterin har nått nya rekord.
Jag ser på detta med måttlig munterhet. Handlade inte julen om att vara med dem man älskar?
Men det största hyckleriet är väl att jag själv tjatade till mig en jacka i julklapp, som jag verkligen inte behöver då jag har runt 7 jackor. Det vackra i kråksången är att jag faktiskt använder alla!

Hur mår mina läsare kan man fråga sig. En vacker skara som besöker mig trots att jag inte skriver alls så ofta som jag kanske skulle behöva.
Har så svårt att få ur mig saker ibland. Känns inte så himlans skoj att skriva om vad jag gjorde i helgen heller, utan försöker komma på något viktigt att skriva om.

Nu försvann inspirationen. Hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alla mår bra.

Jag har suktat efter en uppdatering länge nu, så själv är man nöjd. God jul till dig och nya jackan.

2009-12-21 @ 02:12:32
URL: http://rocklobster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0