Summering av veckan.

Efter en vecka i Staden så har jag lagt märke till följande:

* Johnnys existerar, i stor skala.
* Com hems tv-bild är under all kritik.
* Man har gratis bredband via Com hem.
* flyttkartonger är jobbiga att flytta, särskilt när dem är tomma.
* Att hitta en plugg till diskhon är hopplöst.
* Att folk inte är lika fulla och högljudda på Söndagkvällar.
* Att Sushihaket nedanför förvarar sitt ris nära vårat soprum.
* Att det spökar i parkeringshuset. ( Det stämmer nog inte. men det vore läskigt om det var så.)
* Att jag inte saknar min gamla lägenhet.
* Att jag gillar att dricka öl varje dag. ( Mest för att jag vet att jag inte behöver tänka på att köra bil.)

Om man istället beger sig ut på gatan så kan jag meddela att Red devil har ett gäng snajsiga sneakers som det är rea på. Och jag vill mycket gärna ha ett par, eller två.

Detta blir bara ett slentrianinlägg då jag inte har något viktigt att skriva, jag väntar på att CSI Miami ska börja, det är ca 10 min kvar så jag hinner få ur mig mängder av skit på den tiden.

Kommer ni ihåg att jag berättade om en kvinna som postade en miljon bilde på sina bröst och bla bla bla.
Hon lyckades med bedriften att bli etta på mest lästa bloggar på Metrobloggen.se
Undrars hur många som egentligen läser där? Om jag visar bilder på mina bröst, kollar ni mer då?

Imorgon ska jag städa, och gå ut på stan och kika lite.

Nu är det CSI.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0