Ingen rubrik.

Tänkte börja med att visa några bilder från gårdagen då jag och kvinnan min drack vin ute på Saltholmen:







Var väl ett tag sedan jag visade min vackra nuna i bloggen så nu ser ni!

Sedan var vi på Linnéterassen och drack öl med gamla kompisar. Fixade skivkontrakt till Svarta Backar och fick snott med mig en askkopp och två ölglas, som jag förvisso inte behöver...

Dagen idag har varit lugn och fin, var och handlade och nu sitter vi och kollar på Dallas och dricker Coca-cola.
Imorgon är det dags att jobba 9dagar för att återvända till Komvux en slutlig termin, sedan blir det vidarestudier. Hoppas jag innerligt.

Hade tänkt ge er länken till den omtalade bloggen som jag uppmörksammat här innan men upptäckte till min stora besvikelse att den är borttagen, inte ens bilderna hade jag sparat.
Big loss, for sure... Japp, ironi.

Nåt annat jag kan gnälla på? Inte direkt.

Jo, det är dåligt med bra musik just nu. Har ingen ambition eller inspiration att leta upp något heller.

Ridå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Myspysigt!

2009-08-13 @ 14:00:11
URL: http://rocklobster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0