Välkommen Herr Vår.

Men! Det tänker jag inte börja med. Jag tänker börja min blogg idag om hon vars namn man inte ska nämna för att ge henne ännu mer utrymme i media. Jag pratar om en plastig,bystig,35någonting,blond och fullständigt urdum jävla kvinna.
Vet ni vem jag menar?
Hon fick en egen show som gick ut på att synas i tv och "hitta" en ny man. Hon hittade en liten pojke...
En liten pojke... Jag är ingen man av rang, inte vidare stor, inte nåtvidare skäggig, inte heller speciellt snygg.
Men jag vill ändå påstå att jag vinner i längden. Orkar någon stå vid denne lite smygbögs sida?
Har ni sett hans pose? Haha, vafan!
Pojken ser handikappad ut.

Men ändå satt man och kollade på det, man läste pojkens blogg och det var ett rent nöje. Roligast var att läsa kommentarerna. Men skit samma. Jag är väl bara avundsjuk för att inte jag har någon sängkammarblick.

Ska vi lämna detta nu tro? Ja vi gör det.

Till helgen ska  vi in till Den vackra staden som kommer bli vårat hem snart. Vi ska kolla på lägenheten och skriva papper. Sedan ska vi umgås med Marcus och hans kvinna. Tacos och öl!

Så otroligt skönt att komma ifrån kommunen knark, det är fan olidligt. Folk håller dessutom på jävla Elfsborg.
Tänk att kunna gå ut på stan, ingen kollar snett på dig för att du har en skjorta när det inte är begravning, att kunna vara anonym. Man känner inte igen folket på krogarna, och slipper således höra om ens fylla i flera veckor. Man kan gå ut och ta några öl mitt i veckan utan att folk tror att man är alkoholist. Och man slipper framförallt pillerknaprande,hashrökande,flickvänsmisshandlande,amefetaminsnortande kräk!
Det kan man ju iallfall hoppas på... Om inte så kan man leva i sin egna lilla bubbla.

Musik?



Kung Anders! Moneybrother - Born under a bad sign.

Den 15:de April spelar han på Sticky, har jag biljetter? Nähä!

Det verkar förresten som att våren är på ingång, denna gång på riktigt.
Fan så skönt. Nu orkar man gå upp tidigt, åka till skolan. Sedan till gymet och sen har man fortfarande ljusa timmar kvar.

Må väl!

Kommentarer
Postat av: Toffe

Tänkte bara tillägga att jag läste i Aftonslaskan att "hon" och den lilla pojken inte längre är ett par. Hon hade sagt att "- Han är för ung och det hade inte fungerat i längden, jag letar efter en trygg fadersfigur". Va inte det hela meningen med hennes program... Vilket jävla kötthuvud!

2009-04-02 @ 10:38:25
Postat av: Hanna

Grattis till lägenheten! :)

2009-04-03 @ 08:24:12
URL: http://rocklobster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0