Om folk som berättar hela sin livshistoria.

En sak som roade åtminstone mig imorse var när Elin olyckligt startade en konversation med en kvinna på skolan.
Denna kvinna låter lite roligt, hon suckar högt, häser sig ( säger man så? ) Och hon ser ut att lukta illa.
I alla fall så frågade Elin något varvid detta vider till skapelse berättar ingående om dennes liv.
Om hur hennes bror nästan eldat ner huset och att hon inte fick sitt bankkort och bla bla bla. Elin såg märkbart obekväm ut och jag fann hela situationen ganska lustig.

Jag menar, varför? VARFÖR envisas folk med att berätta sådant här? Det är ju heelt ovidkommande. Antagligen så är det ingen som frågar henne hur hon mår, vilket självklart är tragiskt. Men att pracka på någon utomstående sin berättelse är bara fel.
Hon kanske borde börja blogga, eller ännu bättre. Videoblogga!
Fan vad roligt med en kvinnlig Hannibal Lector med sina dagliga bravader.
God morgon, igår åt jag en smörgås ---- konstpaus. Sedan gick jag ut och rullade mig i lera ----. Därefter hade jag en LiveXXXshow på www.webcamfreaks.com/themosthorrificwomanonearth
Sedan nackade jag en höna som jag tillagade med fjädrar och allt. Till det åtnjöt jag en ljummen lättöl och en John Silver utan filter.

Snacka om underhållning. Till skillnad från alla boooois. Har ni sett dem? Lite som tjejer. Massa skit i både ansikte och hår. Till det en bögig utstrålning och en rosa tröja till det.
Lite som jag utan smink.

Klockan är 00:52 och Elin sitter här brevid och klappar Florran.
Nu går jag och tar mig en kopp thé för jag har ont i halsen.



Kommentarer
Postat av: Carina

Man kan ju bara få pizza hemkört här och det var jag inte sugen på! :p Den dagen jag kan få sushi hem till dörren, så kommer det bli mkt hemkörning hit! :D

2009-05-03 @ 19:38:10
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0