Om att älska med en cheeseburgare. Eller att starta världskrig.

Har ni någonsin ätit en cheeseburgare och önskar ni hade sex precis i samma stund?
Jag menar, det kan inte bli så mycket bättre?
Cheeseburgare är något jag gillar, mycket. Det syns på mig. Tror jag, eller så är det ölen som tagit ut sin rätt.
Men altså, hur kan något så vidrigt som flottiga bröd, tillsammans med en minimal köttbit som troligtvis inte ens innehåller riktigt kött. Tillsammans med lite ketchup, senap, lök och ost. Denna underbara ost. Hur kan det vara så gott?
Hade cheeseburgare blivit förbjudna så hade jag startat världskrig.

Sitter här och funderar på Blondin Bella. Hennes blogg är irriterande, bilderna är dåligt optimerade för sidan och hon verkar vara lite dryg och så. Men skriver hon världens mest ointressanta blogg? Nej inte alls, det gör du.

Jag är så olidligt trött på ditt jävla gnäll. Jag blir arg bara jag tänker på dig.

Min blogg är dålig, men jag är medveten om det.

Vad lyssnar du på nu för tiden Christoffer?



Denna gillar jag idag.

Men fan, vi backar. Jag gillar att läsa bloggar som jag kan relatera till. Till exempel hon som skriver om att hon äter lite godis, läser sin Maries mode och tar en kaffe hos sin syster. Det är skoj att veta om det går bra på jobbet.
Sen att hon och jag har väldigt skilda smaker på kläder gör inget.

Sen finns det hon som skriver massa konstiga dikter, som jag egentligen inte förstår men det gör inget. Jag tror inte hon heller gör det.

Eller hon som ligger på soffan och bara sväller, sånt är oxå skoj.

Och min Elins, fast den är hemlig. Men hon är fin.

Och Ebba Von Sydow. Har aldrig läst den men hon gillar jag för att retas med folk.

Och bröderna Schulman. Bäst i Sverige.

Och baraben.com

Sen är det stopp.

Nej, Janne med. Han är skoj. Eller skoj, han är typ ond. Bra ond.

Kommentarer
Postat av: Razphutin

Evul! Moahahahaha!!!

2009-04-22 @ 08:46:14
URL: http://razphutin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Att ligga med mig efter ett pass på fröllan ÄR att ligga med en hamburgare. Smak-och luktmässigt.

2009-04-22 @ 19:56:46
Postat av: Carina

Hehe, du är rolig du! :D

2009-04-24 @ 19:42:25
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0