I Fucked Blondin Bella ( And all i got was this tshirt )

När ska det svenska folket sluta bry sig om dessa mediahoror?
Varenda jävla dag ser jag folk som försöker slå sig in i det övercreddiga bloggosfären. ( Jag var ironisk ).
Lämnar kommentarer precis överallt, inte för att berömma eller döma, utan för att lämna en kommentar och sedan lägga till sin bloggadress med förhoppning om att få några till besökare på sin blogg för att mata sitt eget ego.

Eller personer som tipsar om andras skitfula bloggar och tävligar och skräp.
Jag tänker faktiskt oxå ge er en länk idag. Bara för att jävlas.

Den lilla horungen ovanför springer som en idiot och trots att han blott är 4år så låter han som en elefant.
Han kommer säkert bli en av Elfsborg anrika grabbar.
Jag kanske borde berätta mer om mina grannar?
Det är ett gott gäng verkligen. Alkisar, pundare, "huliganer", svenssons, flator, lågliv.
Mer ingående beskrivning kommer när jag orkar.

Igår var jag på Sticky Fingers och kollade på Takida. Fantastiskt!
Stod längst fram och lyckades pricka sångaren med en flaska i huvudet så att han förhoppningsvis aldrig mer lyckas sjunga, än mindre "skriva" ett stycke oförglömlig musikhistoria.

Jag ljög. Det var Moneybrother jag kollade på och det var mycket trevlig.

Såhär ser jag ur när jag är lite laddad inför fylla:



Lev väl.


Kommentarer
Postat av: Razphutin

Fan, missade herrn Satyricon?

2009-04-17 @ 08:23:11
URL: http://razphutin.blogg.se/
Postat av: Carina

Ahahahaa, du ska ge fan i Takida har jag ju sagt!

Är hängslen det som gäller nu? :D

2009-04-24 @ 19:44:28
URL: http://carinadenfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0