Vad jag bryr mig om nu...

... Är Att få ut dig ur skallen.
... Är att du ligger vaken.
..  Är att se din blick så sårad.
... Är dina armar om mig, även om jag vet att jag måste glömma dig.
... Är att få se dig gråta, för jag har gråtit.
... Är att du kallar på mig, även om jag inte kommer tillbaks till dig.
... Är att få se i Slow motion, hur du går sönder inuti. Så som jag gjorde.

Saxat ur :Kärleken är ett brev skickat  tusen gånger av Håkan Hellström.

Nej det är inte så allvarligt som det ser ut. Jag tyckte bara det kändes passande stundtals.

Nu ska jag återgå till vardagen fylld av hat,bitterhet och likgiltighet inför den mänskliga rasen.

Förresten! Det uppmanas att tända ett ljus för Engla klockan 21 ikväll.
Fin tanke.
 Jag säger: Avrätta mördaren. Sedan pissar vi på honom och lämnar honom åt råttorna på gatan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0