Tvåsamhet.

Är man inte bortskämd med...

Nåväl, nu har jag äntligen gjort mig av med bil jäveln. Som jag hatat den bilen. Har aldrig skrattat i den. Visst finns det några skoj minnen från sommaren med den, Percy och Marcus.

Som den gången vi satt tillsammans med kusin och Sall i Kärleksparken i Varberg och bestämde oss för att vi måste ha musik.
Sagt och gjort. Vi körde in bilen i parken... Inte så smart när man tänker tillbaka på det med fan! Det var skoj.

Sen att vi råkade förstöra den lite, ja det är väl toppen på glassen eller nåt.

Nu har jag en liten elak jävla Clio. Lär ju inte få ligga pga bil men det gör inget. Jag kan klara mig...

Idag är det lördag och jag sitter och funderar på vad man ska ta sig för ikväll. Kanske blir man berusad och mysig.
Jag hoppas nog på det tror jag...

Känns inte som att man lyckas skriva så mycket vettigt längre. Bli inte förvånade om det inte blir några fler inlägg.

EN låt idag.


Ok en till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0