Snart så jävlar!

Snart verkar våren vara här. Det är varmare och folk verkar gladare. Jag personligen är ganska glad med, inte lycklig men jag är nöjd.
Kanske är ett nytt jobb på ingående, ett steg framåt och en möjlig chans till vettiga lägenhetskontakter.

Har varit hemma två dagar och kurerat mig från feber. Imorgon planerar jag att börja dagen med en timmes promenad och sedan åka till jobbet för att göra själ för sin ytterst medelmåttiga lön i dunkla lokaler med ojämn värme...

Det känns som att det kommer bli en bra helg. Har stora förhoppningar för den.
På Fredag ska det fan bli grillpremiär om vädret håller i sig. Även om man tvingas använda jacka och halsduk så ska det fanimig grillas!
Och på Lördag ska jag ju på konsert. Kan bli hur mysigt som helst... Vad som händer senare på kvällen lär vi märka.

Eftersom jag så sällan lyssnar på radio just nu så har jag inga grymma fräscha låttips. Det senaste intressanta jag hörde var en låt som ni kommer få höra snart.

Annars är det mest Håkan Hellströms nya som jag lyssnar på.
Kanske hittar vi en låt från den oxå!

Nu ska jag fortsätta med att kolla på 2 1/2 men. Riktigt skoj är det!

Vi börjar med denna låten då.




Nomy - Cocaine
Inte varesig nyskapande eller min kopp kaffe. Men fan, den är så catchy att man inte kan sluta trumma!

Nästa låt får bli denna.





Håkan Hellström - För sent för Edelweiss.
Första gångerna jag hörde denna satt jag bara och skrattade för det är så löjligt bra.
Jag tror Håkan håller på att ta över den ouppnåeliga tronen från Moneybrother. Men säg det inte till Honom.

/ Jag är en popper. Detta är mitt kall.
Vi ses i marschallernas skugga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0