Idag är jag svag...

... Mycket, mycket svag!

Jag orkar knappt resa mig upp för att svara i telefon.
Var hos Mormor innan och åt tårta, det var gott. Sen åkte jag hem för jag har feber.
Så nu ligger sitter jag här med värmeostabil kropp och väntar på att denna dagen ska gå mot sitt slut.
Annars finns det inte så mycket skoj att berätta. Det kanske det gör iofs men jag håller det för mig själv en stund till.

Nästa helg ska jag på Håkan Hellström och mysa med alla småtjejer. Coolt säger jag!

Nu ska ni få höra på en låt.


Those dancing days - Hitten. Sketabra sval pop som jag längtar efter att få spela tillsammans med en öl och oliver.

Förgäves försöker jag hitta ett sätt att bli inspirerad att skriva i bloggen. Men jag kan inte!
Jag som brukade vara bitter och elak. Men jag hittar inget att gnälla på.
Det borde det ju finnas.... Ni som läser bloggen, ni får härmed en läxa. Skriv två saker som borde göra mig irriterad så kan jag blogga mer aktivt.

Hejja hejja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0