En vision om ett eget hem...

... Nej jag är inte hemlös.

Tänk att komma in genom dörren. Skorna står till vänster och är ordnade i den ordning som jag använder dom mest i.
Fortsätta in, förbi toaletten med vikta vita handdukar i hyllan och badkaret vitt och fräsht.
Tar på mig mina Hush Puppies och fortsätter mot köket där jag sätter igång lite kaffe på min Porsche design kaffebryggare.
Öppnar kylen och tar en kall öl, det är ju faktiskt Fredag.
Sätter mig i min vita soffa och sätter på tvn som hänger på väggen. Ojdå, Scrubs maraton!
Sitter förstrött och tittar på den svarta fondväggen och vänder mig plötsligt om och ser mina vackra tavlor. Alla sitter perfekt och precis som JAG vill.
Puffar till en av mina Kensington kuddar och vilar lite....

Det är så jag vill ha det. Och jag lovar att det kommer bli så, precis så!

Nu verkar våren ha kommit och jag känner mig glad för det. About fucking time....
Idag har varit en ganska lat dag. Jag har dock promenerat med pappa, tvättat och lagat mat så jag har väl varit någorlunda produktiv ändå.


Musik? Ja, fast detta är en låt som jag blev tipsad om av Fee. Here it goes:





Black label society - In this river.
Orkar inte kommentera. Lyssna och njut.

Detta klippet är lite annorlunda. Jag vet inte varför jag gillar det men det är nåt speciellt med han...



Gå ut i solen och njut mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0