Ärligt talat. Ska vi införa tortyr i Sverige?

Ni har väl hört talas om Engla? En 10årig flicka som blev bortrövad av en 42-årig pedofiljävel.
Jag skulle vilja se dig torteras, jag skulle vilja se varenda lem i din kropp avlägsnas med en riktigt slö kniv.
Du förtjänar inte att leva ditt jävla avskum.
Jag avskyr pedofiler och våldtäcktsmän.
Det händer att man ser dig gå omkring och det enda man vill är att slå sönder dig. En vacker dag så är det din tur din jävla fitta.

Så nu har jag fått det utagerat!

Helgen har varit fantastisk. Eller ja, Lördagskällen var det...
Håkan Hellström på Skandinavium, jag behöver inte säga så mycket mer.
Jag satt som trollbunden hela akten och det kändes som att han verkligen älskade varenda en som tagit sig dit och kollat på honom. Jag kan säga att detta var en av mina tre bästa konserter jag sett. Och jag har sett MYCKET genom livet. Mer än många av er någonsin kommer se...
Det är väl så när man blivit meddragen av pappa sedan man var fem. Första jag såg tror jag var Rolling stones, någon gång i början av 90talet tror jag. 1992 var jag och såg Metallica första gången. Toppa det!

Imorgon är det jobb igen och jag ska antagligen ringa på ett nytt jobb. Orkar inte mer nu...
Jag tyckte verkligen om mitt jobb innan, jag kunde tillochmed ha överseende med den dåliga lönen för jag trivdes så bra med folket.
Det är inte riktigt så längre. Jag kräks över att behöva gå dit och känna mig som en robot.

Idag får ni ingen låt. Jag orkar inte....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0