Where did i go wrong?

Where did I go wrong, I lost a friend
Somewhere along in the bitterness
And I would have stayed up with you all night
Had I known how to save a life

Ja mer behövs inte sägas. Jag vet inte riktig vad jag vill ha sagt heller med det känns lite så som i texten. Eller så har jag helt enkelt lyckats bryta  en nedåtgående spiral och jag gjorde det bästa för mig.
Men jag gör nog sällan det. Jag lyckas trassla in mig i situationer som jag inte kan hantera.
Har inte mycket att skriva idag. Är förkyld som fan och mår allmänt illa.
Sitter och kollar på Boondock saints som är en en riktigt trevlig film.
Jag o Marcus kollade på This is england i lördags, den var annorlunda måste jag säga. Klart sevärd om man känner sig sugen på en bra film.
Nu är det inte långt kvar tills man ska iväg på Moneybrother, även Marilyn Manson är inbokad. Har man riktig tur blir det även en tripp till London för att kolla på Marilyn!

Dagen går i bitterhetens tecken så därför är det lite hiphop som ska spridas!
Houman sebghati med Hagga. Behöver inte förklaras.
Organism 12 med Bitterheten. Den är alltid bra och ibland bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0