Tjejer som dansar...

Hemma efter en hård vecka i Gävle, nästa vecka blir det Falun. Dock med trevligt sällskap så då blir det några öl mitt i veckan!
Skriver detta i IDOL pausen, man måste ju se den första veckan när folk fortfarande suger.
Nån brud som står på gatan och dansar. Jag tycker det är skrattretande att se tjejer som försöker va sexiga.
Tyvärr blir det mest motbjudande. Som den sanna feminist jag är ( yeah right ) så vill jag härmed avskaffa all "sexig" dans i musikvideos!
Vill jag se när tjejer tar på sig själva så finns internet...
Finns inget snyggare än en tjej som står och ser kylig ut med en öl i handen. Nobba mig hellre än att dansa med röven mot mig.

Mount pleasure har börjat sjunka in nu. På gott och ont... Lär ju bli ett gäng grymma live låtar men det är ju inte det bästa herr Moneybrother spottat ur sig.
Den är ändå det enda jag vill förfesta,festa och om jag blir tvungen efterfesta till just nu.
Helg för min del nu och kylen är tom. Orkar jag verkligen ta mig till affären?
Imorgon blir det GBG---Per och det brukar innefatta öl och förhoppningsvis whiskey.

Dagens låt: What a waster med Libertines. Varför? För att den låten är det bästa som Libertines gjort och den förknippas med ett riktigt härligt slagsmål.

Dagens låt 2: Reptilia med The Strokes. Varför? Given förfest låt som garanterat spelas imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0