SS-flaggor,hundpatrull och rektalundersökning.

Idag hörde jag en av dom sjukaste fyllehistorierna av en kollega. Detta utspelade sig i tonåren då hembränt och Ultima thule rockade.
Observera att detta nu inte är självupplevt men det är fan värt att skrivas!
Ok, ett gäng grabbar i en sommarstuga utanför gbg, dricker som svin och har det allmänt trevligt.
Någon av grabbarna har fått tag i en SS flagga. Ja ni vet den som man kan se från andra världskriget.
Killen får för sig att hissa upp flaggan i flaggastången och där mina små dragisar spårar det ur FULLSTÄNDIGT!
Det visar sig att grannarna inte uppskattar flaggan vilket kanske man kan förstå. Polisen inkallas och det är inte en polisbil som åker ut för att kolla vad dessa små ligister håller på med.
Nej,grejen är den att Pikéten (stora bilar med elaka poliser) kommer. Det gör även hundpatrullen...
Det visade sig nämligen att det var Hitlers födelsedag och att fira den är uppenbarligen inte så poppis.
Två av grabbarna får insidan kollad på station, ja in i "the stink"...
Massa samtal med pyskologer och grejjer blev påföljden av detta och jag tror den toppar listan över konstiga grejer man gör på fyllan.

Hade kanske inte så mycket att skriva idag. Är sugen på att byta bil nu. Frågan är om man ska köpa en vuxenbil ( audi A4 ) eller busbil ( Honda S2000). Eller så skaffar man en rolig vuxenbil(Audi S4). Jag kommer aldrig i helvete låta dig köra ifrån mig med en jävla Porsche Marcus!!!

Hörde även att dom börjat spela I´m yours med Jason Mraz på radion. Den är ju knappast ny men aj vad bra den är. Once again skulle man vilja ha någon att dela den med.
Så därför tipsar jag inte om den utan denna: Late great cassiopia med The essex green. Galet bra låt.
Jag vet att jag har bra musiksmak.
Därför så drar vi även till med: Theres a lot of things to do before you die med Johnossi.
Och slutligen In transit med Albert Hammond JR. För den blir jag luftgitarrig av!
Jag glömde att tipsa om  C´mon c´mon med the Von bondies. Gaaalet drivig låt som jag lyssnar på ofta!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Trodde ultimatule och hembränt fortfarande rockade? :( En gång festade jag också med en flagga.

2007-09-10 @ 18:46:40
URL: http://rocklobster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0