Pete Doherty, kräftor och rosa pikér

Alla som vet vem Pete Doherty är räcker upp en tass!
Alla som vet vem han är för ni läst kvällstidningarna vet ju att han är en junkie. Kan han vara världens mest välklädde junkie? Bortse från kostymerna på stureplan....
Hur många grabbar kan vara hög som ett höghus och fortfarande kunna bära upp sin Burberry rock? Killen ser ju alltid ut som en miljon dollar och det kanske är därför han snärjt Kate Moss. Sen att hon oxå tar lite av det goda är väl inte hans fel.
Beställt en bok om Libertines som jag hoppas kommer i nästa vecka. Intressant läsning hoppas jag...

Var iväg o köpte 1kg kräftor förut. 250kr är inte såå billigt för lite kött. Men aldrig att jag äter Icas små löjliga rödkräftor.

Killen jag jobbade med i veckan sa att han tyckte det var bögigt med rosa kläder. Jag sa att jag hade massa rosa kläder och han var för tuff för det. Jag menar, killen skjuter ju oskyldiga djur i skogen. Det är manligt... PÅ RIKTIGT!!!
Observera min ironi kära dragisar.
Nej fan, fram med mer rosa jakt kläder så ska ni på se ett gäng fruktkakor i skogen som skjuter efter Bambi och, Micke eller Molle. Minns inte vem som var räven.

Dagens låt är Gårdakvarnar och skit med herr Hellström. Varför? Därför den är trevlig.
Och för att jag inte kommer ihåg vad låten med jordgubbspajen i maj heter som förövrigt är ett stycke njutning.

Dagens låt 2: Fuck forever med Babyshambles. Varför? Jag låter er avgöra varför.
LÄnk: http://www.youtube.com/watch?v=U0QWTHKeezQ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0