På allmän begäran!

"Du bara står där på scenen och matar mitt ego. Hur känns det att vara en 150kg version av Seron?"
Med dom raderna i tankarna så föll det sig naturligt att även jag vill ha mitt ego matat.
För alla vill väl höra att man är bra på nåt? Eller att man är fin. Jag har nog aldrig hört att jag är smart, jag lever på min fyndighet och mitt oöverglänsliga musik knowledge.
Jag såg faktiskt Rolling stones, AC/DC och metallica innan jag fyllt 10! De ni!!! Dock så känner jag mer eller mindre förakt för ovannämnda artister.
Känner ni oxå att ni är avdankade, tråkiga och feta gamla gubbar?
Nej fan, det finns så mycket mer!
Det märker ju ni på mina geniala musiktips. Det finns tillochmed dolda budskap i låtvalen. Sug på den ni!
Till exempel. Sug min kuk med en artist, det borde väl betyda att just det... Eller så betyder den nåt annat. Trassligt? You bet!

Och allt det här jääävla gnället om World trade center och Anna Lind. Bespara mig för helvete. Folk dör kors och tvärs på grund av USA. ( nu har jag säkert Säpo efter mig). Jag laddar ner låtar ibland, nu blir det fängelse...
Jättetråkigt att Anna Lind blev knivad. På riktigt.
Det finns folk som blir knivskurna varje dag. Men det skriver inte Aftonhoran om.
Detta spårade ur jag vet. Men det är därför ni läser. Ni vill bevittna mitt fördärv jävla folk.
Tacka vet jag tamagotchi mojänger. Där är det raka puckar.

Blivit tal om ett skidresa till Åre i vinter. Intresse? skriv så i kommentarerna!

Dagens låt: Haninge punks med Florence Valentin. Varför? Därför att ni bara hört pokerkväll i vårbygård. Den är inte bäst gott folk!
Dagens 2: En varning med Svenska Akademien. Varför? Därför att den är trevlig att gunga till.
Dagens 3: Hey mama med Kanye West. Varför? För att min mamma är 46år gammal och snygg. Det är inte era mammor. Dessutom har hon ett hjärta av guld.

Vi avslutar med några väl valda ord. "Med nävar och järnrör så drar vi på stan. Så kom igen hela Haninge centrum"
- Florence Valentin - Allt ni bygger upp ska vi mejja ner.


Kommentarer
Postat av: Anna

de är bäst jag skriver så du får några kommentarer ;) hehe!
Tack för alla inlägg, du har gjort min kväll lite mer hmm låt mig se. glad! tråkigt ordval men sant!

2007-09-11 @ 23:33:29
URL: http://annajoohnsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0