Om att vakna av fel väckarklocka!

Den här till dig Linus! Om inte du lär dig att vakna så kommer jag hälla vatten över dig varenda jävla morgon, varesig du ska upp eller inte!
Så här är det. Idag är jag ledig och jag hade tänkt ta en härlig sovmorgon. troligt... Linus Väckarklocka låter som en siren och alla i närheten vaknar utan han själv. Jag fick traska upp ur sängen klockan 05:30 på min lediga dag. Gick och tände ljuset på Linus rum och sen var det ingen idé att gå och lägga sig igen. Så nu sitter man här med en kopp kaffe och Kanye wests Graduation. Han kommer aldrig toppa The college dropout, sorry...

Beverly Hills är på tv nu och det är ju alltid kul, särskilt eftersom man har sett dom typ 20ggr. Men jag somnar säkert snart.

Imorgon(lördag) pissar vi på Elfsborg. Finns inte att ni kommer vinna SM igen!
Just detta har gjort att jag ofta hamnar i verbala slagsmål med folk. Av någon märklig anledning är det främst tjejer som håller Lille Anders om ryggen. Jag säger då de... Matcha sin slips med tjejens klänning. ELLOS!
Nej men vi rundar av detta innan jag får mer skit. Alla har rätt till sin egen åsikt. Med förutsättning attt det övernsstämmer med min!

Har fastnat för Unchained melody med The Righteous brothers. Det är bra på riktigt!
http://www.youtube.com/watch?v=t-idDbIfGvw

Jag känner att det blir oliver till ölen idag... Men nu blev jag lite depp så jag skiter i detta nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0