Om att krocka med ett knä...

Riktigt så gick det inte till kära vänner. Låt mig berätta om gårdagen.
Drack massa öl och vi bestämde oss för att åka till krogen en sväng. Alltis trevligt att svänga sina lurviga lite. Men det är dock inte därför jag går på krogen. Jag föredrar att sitta och titta på fuldans. Nåväl, träffade TDB och vi drack whiskey och diskuterade en stjärnfemma i hockeyn om några år. Jag,TDB och herr Larsson. Hade varit coolt.
Hursomhelst. Vi skulle ju ha lite mat på natten och gick således dit. En kille står utanför och säger nåt till mig som jag varken minns eller bryr mig om.
Jag råkade säga nåt tillbaks, kanske skulle ignorerat men jag är inte sån.
Helt plötsligt har jag fått ett knä i ansiktet av grabben som jag i nästa ögonblick "pratade" med... Mina favvojeans (Acne MOD dryclean) som är så snygga att det är jobbigt fick ett hål på mitt knä. Detta orsakades av asfalten. Någon fick isär oss och jag blödde o sånt. Men det är alltid kul att dansa lite... Någon frågade om jag ville göra anmälan men det finns ingen anledning till det.
Det blir att dansa med knogjärn nästa gång grabben...

Aja skit samma. Nu sitter jag här i soffan och ska snart klippa Linus. Ska bli skojjigt.
Dagens låtar får bli:
The Strokes - What ever happend. Det är så bra att man nästan storknar. Inte så jävla party men det är ju inte alltid party!
Slagsmålsklubben - Sponsored by destiny. HERREJÄVLAR vilken låt. Skulle kunna dansa nykter till denna låten.Observera att jag SKULLE kunna. Kommer dock inte göra det förutom när jag är ensam.
Organism 12 - Hänger vid din grinn. Sjukt skön låt med herr Ågren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0