Oasis, kommande bitterhet och Ernst!

Äntligen hemma efter en hård vecka, började i Borlänge och slutade i Kristianstad!
Nu sitter jag här hemma och lyssnar på In transit och känner mig nöjd.
Funderar på att börja lägga upp bilder på min helg outfit, det kanske vore spännande. Synd att man inte är EMO unik eller så. Fast jag tycker nog att jag klär mig bättre än svarta Cheap Mondays och tårar på kinden.
Det är tyvärr pengarna och inte fantasin som sätter stopp. Orka handla på dressman, fast då kan man ju börja röka pipa och gnälla om att det var bättre förr. Det skulle kanske passa mig som jordgubbsylt och jordnötssmör!
Sitta där på altanen och gnälla på dom förbannade ungarna och deras cyklar. -Ni ska använda hjälm, annars blir ni som han på tv. Den där jävla Ernst!

" Då var det helg igen, man vart själv igen"
- Mattias Alkberg BD - Helg igen.
Så känns det ju ibland. Men det är bara att bita i det sura äpplet och knycka tillbaka Maja.

Kvällens räddning kommer här:

1:Strange things will happen med The radio dept. För hon låter så likgiltig och det kan vara den ultimata låten för en deppig skitdag.
2: Israel Kamakawiwoóle - Somewhere over the rainbow. Kanske det vackraste rösten som jag hört. Hörde låten i Scrubs. Det bästa man kan se på tv. Dock så är jag en sucker för Greys anatomy men är inte alla det?
3: Perishers med Pills. Detta är så bra att det gör ont i mig. På ett bitterljuvt sätt.
4: Oasis med Sunday morning call. Blir bara lugna låtar idag verkar det som...
5: Oasis med Cum on feel the noice. Där kom världens bästa cover!!!


Känns inte som att man kommer på nåt vettigt att skriva mer ikväll.
Imorgon blir det att åka och handla lite mat och sedan till systemet för annars så blir jag bara mer bakfull än om jag skulle va full. Min kropp har uppenbarligen något emot nykterhet under helgerna. Men jag gillart! Som någon skulle säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0