Magic moments.

Ohoj mina dragisar. Nyligen hemkommen från stan med en böteslapp på 800 riksdaler. Verkligen roliga pengar...
Vi va ju hos Perry igår och hade det gott. Vi satte igång med ölen runt 15 tiden, kan varit lite tidigare. Sen satt vi o snackade o drack öl. Allmänt trevligt får jag nog säga att det var.
Framåt 18tiden så började våra magar kurra, så då begav vi oss ut för att köpa mat som vi senare tillagade. Marcus var på lite spontan fylle shopping och kom hem med både skor och tröja.
Nåväl, vi lagade pizza och det blev vansinnigt gott! Två paket feta ost i salladen, det är ganska mycket. Men det är även ganska så jävla gott.
Efter maten började vi röra oss mot soffan igen och satt där och kollade på lite Family guy.
Nu börjar musiken bli högre och bättre.
Det nästan skär i mitt hjärta när man hör denna låten!
Tiger army med Cupid´s victim.
http://www.youtube.com/watch?v=tYjAa8u9m_I

En annan grej som jag/vi tyckte var ganska intressant var paret som stog utanför fönstret och nästan åt upp varandra. Massa tungor och händer överallt. Men han fick inte komma innanför tröjan vill jag lova! Jag överdriver inte när jag säger att dom stog där i en timme drygt och åt varandra. Vad tror ni grabben gjorde när han kom hem? haha!
Dagens låt blir Dashboard med Modest mouse.
Ni fick ju faktiskt Cupid´s victim oxå så ni får vara nöjda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0