Lame ass covers och att gråta med stil.

Mitt andra inlägg för kvällen men nu hade jag något viktigt att berätta igen. Jag har det ofta på dagarna men glömmer det när jag ska plita ner skiten.
För ja, det är mestadels bull som kommer ur min mun eller ur mina fingrar.
Anyway. Tänkte titta på lite Elliott Smith videos på allas vårt youtube och ser detta:

http://www.youtube.com/watch?v=yM5kCRrZ2ZE
Visst, hon är säkert bra men sjunga den låten. Det kan hon inte.

Orginalet:
http://www.youtube.com/watch?v=p4cJv6s_Yjw&mode=related&search=

Men sen finns det bra covers oxå. Shoreline med Anna Ternheim är ju alltid bra, men inte bättre än BD. Hmm någon mer? Finns säkert massa men jag kommer inte på någon nu så skit samma.

Sen dethär med att gråta med stil, det vet jag allt om.
Som det true popsnöre jag visat mig vara var jag iväg o köpte Moneybrothers nya som förövrigt är ett piece of art. Väl tillbaks i bilen släpptes månader och åter månaders sorg, aggretioner och förtvivlan ut. Satt och bara log mellan tårarna. Han har en helande effekt på mig den där grabben! Det är vad jag kallar att gråta med stil.

Så därför får kvällen 3de låt bli: Any other heart med Moneybrother.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0