Kräftskivan...Idag är jag inte kaxig.

Riktigt trevligt igår med mat,sprit,sprit,sprit.
Börjar känna att detta tär på min kropp, jag känner mig sjuk idag. Kan hända att jag dessutom åker på en förkylning utan dess like.
Lyckades somna lite igår på skivan och vaknade i vad jag trodde var ett grävshakt i Umeå. Som tur var det en rabatt bakom huset. Tog en stund innan man fattade att man var på kräftskiva och min vita jacka blev brun igen....
Vad ska man göra åt denna dagen då? Känns inte som en bra idé att åka nånstans för jag är nog fortfarande full.

Har egentligen inget vettigt att gnälla över idag heller. Hade varit gott med lite kaffe, och en bulle men det är väl för mycket begärt.

Kan väl åtminstonde tipsa om några låtar.

Stupid MF med Mindless self indulgence. Mest för att den gör ont att lyssna på idag.
Dancing with tears in my eyes med Ultravox. För att den är mysig och allt.
Måndagströst med Kungers. Lite konstig låt som jag brukar lyssna på när jag vill bli glad.
Och slutligen blir det Abilene med Damien Jurado. För att den är underbar och får mig att tänka på glada minnen.
Fan nu orkar jag inte mer. Detta har lyckats suga ut den lilla energin jag hade.
...Or is it the deep blue sea?

www.konsumbloggen.com är fantastisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0