Kaffe,cigaretter och underbara mammor.

Hur mycket är en riktigt god kopp kaffe värd?
Svårt att säga, men fan. Tillochmed automat kaffet här på scandic smakar som drömmen.
Det kan vara det godaste/trevligaste som finns att just dricka en kopp kaffe. Och en cigarett till det, synd att man inte rökar då.
Bara jag som inte störde mig på att det var tilåtet att röka på krogen?

Känner mig som Sex and the city Carrie nu. SItter i sängen med min laptop och skriver om sex... Fast jag skriver om kaffe.
Hade jag fått välja mellan aldrig mer ha sex eller dricka kaffe hade jag valt kaffet alla dagar i veckan...
Pratade med min kära mor idag med. På Fredag ska hon göra en vit skjorta med rödvin på, vit igen. Samt att sy ihop en tröja. Kanske får jag gott kaffe där. Antagligen...

Sen kanske jag ska till Liserberg och kolla på Håkan Hellström med Per, Marcus du får gärna följa med om du tar på dig stuprör och rakar dig! Denna gången tar jag bussen HELA vägen.

Dagens låt blir : Cant get you out of my head med The flaming lips. Varför? Det vet jag inte riktigt, men det finns nog egentligen en miljon anedningar som jag varken vill eller kan skriva här.

Imorgon blir det hemresa, gott att sitta i en bil i 8timmar, men jag bestämmer musiken och det blir P3, hela dan varje dag. OOps! JAg smygrtipsade en till bra låt. Fast jag gillar han mer med fula gaddar. Han var mer tuff då. 

Så med dom raderna passar jag micken till en ny medlem i.....Fan där kom ett tips till. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0