Jaha, då var man här då...

Efter att ha tyckt att bloggar är meningslöst har jag aldrig läst bloggar. Mest för att jag är bakåtsträvande och vill inte ta in mer information i min stackars skalp.
Men så började jag läsa och sen vart de kört. Så nu sitter jag här och ska berätta om varför jag ska blogga.
För att jag har massa viktigt att berätta!

Låt oss börja med gårdagen.
Vi var på "pool-party" i gbgs vackra utkanter där dekandens mötte smuts&co, givetvis snackar jag Hissingisland.
Nåväl, vi shottade whiskey och skrattade. Marcus tog kort på sitt skrumpna kön under vattnet. Sedan skulle det bli utgång...
Där slutar det roliga. Jag och Marcus kom på att vi skulle dra till Kungsbacka för det va lättare att ta sig hem därifrån. Det visade sig vara fel. Vi somnade på bussen och en söt tjej väckte oss i Snipen för att säga att vi inte skulle glömma att gå av. VI gick av bussen.... I SNIPEN, detta visade sig inte vara Kungsbacka alls utan ett svart hål.
Taxi kontaktades för att folk inte vill hämta oss klockan 03 i Snipen.
Detta resulterade i att Marcus fick hosta upp 1000kr till den glada taxifröken.
Underbart,dessutom har jag dragit på mig en förkylning så här sitter jag med halsduk och tycker synd om mig.

Dagens låt får bli: Jag äter inte mina vänner med Refused och Thomas Dileva. Varför? Jo för att jag har dåligt samvete för kebaben igår.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Alltid härligt med en ny stjärna på blogghimmlen, här skall snokas. Ciao

2007-09-02 @ 19:34:31
URL: http://rocklobster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0