It is time for falling apart.

Fan vad härligt med helg igen! Ja jag har ju förmånen att jobba in fredagar så när ni sliter så chillar jag=)
Imorgon blir det en tripp till Gbg för att hälsa på en fd jobbarkompis, kan bli hur trevligt som helst och jag tror jag vet vad som gäller. I mest självklar ordning:
*ÖL
*XBOX 360
*Whiskey,han gillar rökig. Jag bara dricker.
*Eventuell utgång. Det känns inte som en självklarhet eftersom jag inte träffat grabben sen i Januari, kan va trevligt med hemsittning med.

Resten av helgen är ännu oklar, men jag har blivit utmanad på Singstar. Ser dock inte Hanna som ett hot. Jag är bättre än du tjejen. Hoppas jag. Man kanske skulle filma och lägga upp på Youtube för att förvärra skammen eller att stärka triumfen.

Har massa disk och tvätt att ta hand om men känner mig på riktigt bra eftermiddags humör ändå. Jag tycker det är ganska trevligt att tvätta. Disken är lätt för det ändå jag nyttjar här hemma är kaffekoppar.

Är så sugen på att göra om min tatuering i nacken, tyvärr så blir det nog jävligt att täcka den för detta motivet:
http://imall.ntu.edu.sg/pic/crow.gif
Linjerna stämmer inte alls men allt går att lösa hoppas vi. Det är altså bara själva loggan jag vill ha. Det ska inte stå nåt.
Varför vill jag ha den? Underbar film!

Har idag lite torka på låtfronten känner jag. Men vi gör ett försök!
Drugs are good med NOFX är ju en as trevlig!
Bro hymn med Pennywise är oxå grym, det ska vara den från Full circle skivan!
Homegrown med Pennywise. Svänger gott
Blev dåligt med lugna och vacker musik idag men känner mig inte upplagd för det idag.
Eller va fan! Twillight med Elliott smith ;)

Kommentarer
Postat av: cecilia

twilight är bra

2007-09-20 @ 21:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0