Igår kunde jag inte gömma mig längre.

Orkar inte skriva en miljon oviktiga rader om förfest och skit igår, det var trevligt. Det räcker så.
Vi gick ut och precis när jag skulle gå hem träffar jag S. Har inte sett henne sen jag flyttade och jag blev självklart glad att träffa henne. Men det kändes verkligen jobbigt, hon var finare än jag kommit ihåg och jag kände mig helt livrädd. Gick mot mat och kände mig helt konstig. Ville verkligen inte träffa henne på krogen första gången.
Jag har sagt det till henne för jag visste hur jag eventuellt skulle reagera. Det blev precis som jag trodde...
Klart man har känslor för någon man varit ihop med så länge och dom är inte det dom var men ändå...
Den första låten jag ville höra när jag kom hem för en stund sen var Strange things will happen med The radio dept.
Today was a pretty day
Autumn comes with
These slight surprises where your life might twist and turn
Hope to unlearn
Strange things will happen
If you let them come around and stick around

Det låten betyder allt för mig. Finns inte många låtar som berört mig och följt med mig som den.

Ja jobbet då? Min allra största huvudvärk just nu. Trivs bra på mitt nuvarande men känner att jag kanske vill vara hemma mer och ha en mer planerad tillvaro. Jag mår uppenbarligen bra av att vara planerad och att ha ett 7-16 jobb kan vara riktigt skönt att ha. Som det ser ut nu så blir det 7-19 ofta längre...Men framöver så är det dåligt att göra och jag vet inte om jag pallar gå omkring och inte göra något alls fram till våren. Får väl tänka över detta lite till innan jag bestämmer mig.

Idag vill jag ge er några låtar som är vackra på ett eller annat vis:

Bear quartet - Put me back together.  Denna låten har oxå följt med mig i några år. Kommer alltid tillbaka till den förr eller senare. Handlar väl om en jävla massa otur känns det som.
Moneybrother - It will not happen here Kan inte riktigt förklara varför jag gillar denna så mycket men den känns bara så galet mysig...
Organism 12 - Diamanttårar Texten känns så jävla ärlig. Detta är bra hiphop mina vänner!
Orkar inte me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0