Idioti,kött hat och frisörer.

Tack vare förra veckans kollega har jag inte kunnat äta kött. Skulle spy om jag åt det för att han var/är ett sånt kräk.
Grabben jagar och är en macho macho man som jag tror gillar The village people, i smyg....
Tack vare hans dumhet väljer jag inte stödja han tills han har en rosa tröja!

Fick snilleblixten att klippa mig. Dock blev det inte kortare än 7mm så det var väl lite tur antar jag.
Så nu sitter man här med lite tussar på huvudet men som tur är fick Linus snygga till det lite. Har inte varit hos en "riktig" frisör på säkert två år. Men jag är lite bättre än folk i allmänhet. På det mesta!

Dagens låt: World of its own med Tingsek. Varför? Fin låt med fin text, synd bara man inte har någon att dela den med.. Men mamma sa att man kan få vad som helst bara man är sig själv. Synd att jag är ett oförbätterligt kräk då.

Dagens låt 2: Street spirit med radiohead. Varför? Därför den är galet bra!

Fan vi tar en låt till: Make it happen med The tough alliance. Varför? Därför att jag studsar som en boll när jag hör den. Fast det ska va demoversionen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0