"I wanted to destroy something beautiful"

NI känner kanske igen citatet? Det är från Figh club när edward Norton slår sönder Jared Leto.
Detta handlar inte om varesig filmen eller att jag känner mig våldsam.
Jag känner mig enbart tom, jag är fan bitter. riktigt jävla bitter är precis vad jag är.
Inte som vanligt utan nu har jag fan slagit rekord i idioti.
Skulle egentligen bara vilja lägga alla kort på bordet och sen är det bara att kasta sten...
MEN, min poäng här är att alla, ja precis alla har gjort samma grej. Så bring it för helvete.
Detta är bara hotell dravvel så ta mig med lite socker.

Som vanligt ska det ges lite låtar:
Sigur Ros - Sæglópur. förstår inget alls.Han kan för allt jag vet sjunga om massmord. Men han gör det bra.

http://www.youtube.com/watch?v=7yjurf5d6X0&mode=related&search=

Sen då? Chemo Limo med Regina Spector. För att den är bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0