Hösten,välkommen!

Det är nu det är dags att bryta ihop mina små dragisar. Det är kallt,mörkt och blåsigt ute. Känner ni den där krypande känslan av att vara ensam, att inte få mysa med någon under filten på söndagskvällen? Allt är bara hopplöst och jävligt bittert. Ni kan inte sluta tycka synd om er och - jag är den ensammaste i världen.

Låt då mig berätta varför hösten är så jävla nice!
* Man kan ha halsduk och burra i stora tröjor. Har inte någon stor tröja men kan tänka mig det är mys.
* Parfymen man använder luktar godare och man känner sig inte svettig och varm.
* Höst= konsterter. Har själv två inplanerade, Moneybrother och Marilyn Manson.
* Skivsläpp. Åter igen Moneybroher, Kanye West,Jens Lekman mm.
* Höst kläder... ÅÅ vad jag längtar efter en stickad beige polo tröja.
* Man kan använda sina Clarks dojjer.
* Om man vill och har ett lagom smörjt munläder är det lätt att lyckas på krogen. ALLA är ju såå jävla ensamma, dra nytta gott folk. killar som tjejer.

I övrigt har jag inte så mycket att förtälja. Jag är trött men pallar shii sova, det är för tidigt. Imorgon så är det Torsdag vilket betyder veckan sista arbetsdag för min del.
Helgen då? Jag har ingen aning, öl antar jag sen löser sig det andra oxå.

Låtarna då!? Klart ni ska få några låtar:
Karma police med radiohead. Knasig text och allmänt bra.
Flunitrazepam med Timbuktu. Antagligen den bästa låt han gjort...
Banquet med Blockparty. Det är en partylåt med stort P.
I will never be afraid again med Christian Waltz. Oväntad? Inte alls säger jag. Underbar låt. Dessutom den enda låt jag aldrig kommer förlora på när man sjunger Singstar. Kan jag sjunga sååå bra? Ja uppenbarligen kan jag det.

Black metal ist krieg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh härliga höst, jag utmanar dig fan i singstaret!

2007-09-20 @ 11:57:26
URL: http://rocklobster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0