Hang the DJ!

Jag har nog inte varit ute på krogen en ända gång och varit nöjd med musiken. Jag är säker på att jag skulle kunna göra det bättre själv faktiskt. Vilken dåre som helst kan ju få folk att dansa genom att sätta på Sommartider hej å håå men inte fan är det någon som egentligen vill höra skiten.
OM jag nånsin skulle få bestämma musik såskulle säkert hälften av folket på krogen gått hem. Men det är ni som sitter hemma och lyssna på Absolute music... Jag har tvärvägrat den skiten sen barnsben och kommer fortsätta med det till jag tar mina sista rosslande andetag. Mina sista ord till min sonson ska vara. Gör mig stolt, hang the dj. Detta hade inga grunder och inga poänger men vem orkar? Jag tror inte ens att någon läser skiter som jag skriver.Varför skulle nån? Kanske för att jag är precis så elak och hemsk som ni själva egentligen vill vara men ni är bättre uppfostrade än jag? Jag tuggar faktiskt med stängd mun och tackar alltid för maten. Ibland så kostar jag tillochmed på mig ett leende till McD tjejen som inte kan steka en sketen burgare utan att man ska få vänta i en mindre evighet...

Men sen är jag snäll oxå.Men mest i smyg....
Låtar kommer inte idag.Leta själva!



Kommentarer
Postat av: Toffe

Hej,
Hehe, håller med dig. Idag fick du allt till d bra :)

2007-09-28 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0