Frisyr,jacka och dåliga filmer som får bra recensioner.

Då sitter man altså här i sin smutsiga mörka håla och talar med sig själv...
Dagen var regnig sen solig och till sist ett irritationsmoment.
Fick erbjudande om att att köpa en Mercedes C32AMG för den nätta summan 215000. Detta var jävligt lockande men tyvärr så är jag ingen MB grabb.
Måste klippa mig tills helgen, det får jag göra själv. Varför? Därför att folk är för fega för att göra det åt mig.
Hur jobbigt kan det va? Äsch, blir det dåligt får jag gå med mössa som ändå snart behövsch. Win win lixom.
Vill ha en ny jacka med. Men vill inte betala för den. Eventuellt åker jag och knycker en för det kan man komma undan med nu för tiden.
Och tillsist, Hata Göteborg kan va den sämsta skit som jag sett den senaste tiden. Är jag inte tillräckligt finkulturell eller vågar dessa satans recensenter inte skriva sanningen med risk för att såra denna stackare som skitit ur sig en "tonårs film" med kassa skådespelare och laaaamt manus?
Kärlek, fylla, mobbing och tillsist lite crappy fotbollsvåld. Detta kändes ytterst trovärdigt, verkligen.

När jag läser detta nu inser jag att det blev bittert igen. Förlåt mig mina kära dragisar.
Jasså ni såg att jag slängde mig med konstiga ord. Kolla på A clockwork orange för lite sjysst ultravåld och unvik för guds skull Hata Göteborg.

Dagens låt 1? Pink - Dear Mr president. Den är tydligen djup=)
I mina öron så var det blott klagosång men visst den är bra.

Dagens låt 2: The Coral - dreaming of you. Varför? Därför att det är nog den enda låten ni kommer se mig dansa leende till.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Coral låten är hejdlöst bra.

2007-09-05 @ 14:04:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0