För många rader.

Var evigheter sen jag lyssnade på denna låten men det är någon minut av hejdlös njutning.
Den heter Falling in love och Nofx har gjort detta stycke himmelska toner!

Texten: Blast oxygen masks, smoke filled cabin
Depressurize, dont be afraid, hold onto me
Were goin down, but not our love

Death dont seem so bad, cause Im with you
My only love, so close your eyes
Kiss me one last time, were gonna
Die, but not our love, not our love

Mer än så var det inte. Men det räcker. Det känns bara rätt att tipsa om den låten idag... Har dessutom börjat inse att jag måste nicha mig i min blogg. Kan ju inte skriva massa glada grejer för det är ju ingen som vill läsa. Jag måste hitta tillbaka till ilskan och bitterheten som jag är så bra på. Men om den inte infinner sig? Vad gör man?

Fotbollen gick fint igår. Elfsborg nollade och Aik-Dif blev oavgjord. Ikväll är det dags att knäppa Gais på näsan!
GGG-AAA-III-SSS! HATA GAIS.

Nu sitter jag o Linus och väntar på att mina Crusty filmer ska komma ner så vi har något att göra nu när vi snorar och är förkylda. Men i brist på bättre kollar vi på trainspotting.
Fan jag önskar jag kunde tipsa om nåt skoj på nåt sätt idag. Den enda låten som surrar i mitt huvud är:
To be young(is to be sad is, to be high) med Ryan Adams, den låten är förvisso en sån låt som nästan är för bra för att stå tillsammans med en annan men The quiz med Hello saferide är oxå sjukt härlig.
Nästa tjej jag förälskar mig i ska få svara på några enkla men väl valda frågor. Man vill ju inte ta ett dopp i fel genpool!
Slutligen måste jag dela med mig Born slippy med Underworld! Bara för att jag kolla på Trainspotting i detta nu.


So long and thanks for all the shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0