Cheesecake!

Igår var jag och Linus och handlade lite, jag spontan handlade så därför blev det mest onödiga saker i korgen.
Cheesecake är ju förvisso gott men känns inte som den bästa frukosten.
Pannkakor, gott men kostar nog tre gånger så mycket att köpa klara som att göra dom från scratch.
Jaja skit samma.
Det var ganska trevligt igår, inga skandaler från mig. Blev lagom mobbad för min underbara rosa tröja men det gör inget. Jag kan bära upp den, det kan inte du!
Behöver inte göra en utläggning om varför men det bara är så.

Idag ska jag tipsa om lite musik som kramas, alla behöver en kram och jag komma på två stycken som behöver den mer än andra, tror nog ni känner det själva...

Elliott Smith - Needle in the hay. Varför har jag då länkat scenen från The royal tenenbaums? För det är min favvo film och det kan bli värre än det är nu. Det ordnar sig...

http://www.youtube.com/watch?v=9pyBB7y8fDU

Vapnet - Thorméegränd. Visst känns det lite som en stoor kram när man lyssna på den.

The Streets - Dry your eyes. Världens bästa jag är ledsen låt! Åh vad mysigt det ser ut när hunden vänder sig om i soffan och gosar.  Önskar jag var riktigt piss nere och bara kunde sitta och lyssna på den om och om och om igen.

http://www.youtube.com/watch?v=NHOf3s70w-c

Detta var väl allt för nu.Ska iväg o käka middag hos farmor sen blir de att kolla en film och ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0