7 sorters apa,och hotellrum med hatobjekt...

Sitter på hotellrummet efter en minst sagt tråkig dag.Suttit i bilen hela dagen och är belägen i Gävle. Som om det inte räcker med att Gävle ligger mitt ute i ödemarken så döm av min förvåning så bor Elfsborg på samma hotell.
Var sur redan innan så ser man den äckliga gul-svarta loggan... ringde Erik för att berätta om denna händelse ( Erik är förövrigt han som hostade poolpartyt i Lördags). Jag trodde att det bara vart jag o Marcus som varit sviniga men Erik kunde varken se oss i ögonen eller komma ihåg nåt från festen. Dessutom hade han ny mobil.Jag vill bestämt minnas att han faktiskt badade med den. Detta kan jag lika gärna drömt dock.
Han såg ut som en "idol Erik" idag med. Stupiga stuprör som jag förövrigt tror att jag har ett par likadana hemma. Är jag "idolChris" då eller bara ett popsnöre som han så vackert brukar kalla mig.
Har ny ringsignal oxå. 7 Sorters apa från Mammas nya kille.
Kändes lite bittert att byta ut Heart in a Cage för den har jag haft nästan haft i ett år.
Detta resulterade givetvis i att jag ständigt missade att svara när det ringde.
Länken är här men ni får inte använda min ringsinglal,jag tar härmed patent på den!

http://www.sr.se/p3/morgon/

Dagens låt blir: John Frusciante med Time tonight. Varför? För att Han är bättre utan RHCP.

Förövrigt så är det Kräftskiva på Lördag,så på Söndag kommer jag inte komma ihåg gårdagen. Jag är bra på att glömma sånt....

Kommentarer
Postat av: Hanna

Shit mannen, bloggen borde ju nästan namnges " mitt liv som ett bittert popsnöre" , Heja!

2007-09-04 @ 09:32:19
URL: http://rocklobster.blogg.se
Postat av: Anna

wii chrissen.. jag är på din sida när de gäller filmsmaken därå. Alltså kolla på den andra för mer ultravåld. älskar den filmen.

2007-09-04 @ 21:32:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0